4 روش برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک صورت

4 روش برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک صورت

رفع علائم پیری و چروک صورت یکی از موضوعات مطرح در زمینه بهداشت و زیبایی پوست است. در این مقاله به بررسی روش‌های درمان پیری و ضد چروک صورت از جمله محصولات، روش‌های تزریقی، درمان‌های با لیزر، روش‌های طب سوزنی، روش‌های طب سنتی و تغذیه متعدد، می‌پردازیم.

رفع علائم پیری و چروک صورت یکی از موضوعات مطرح در زمینه بهداشت و زیبایی پوست است. در این مقاله به بررسی روش‌های درمان پیری و ضد چروک صورت از جمله محصولات، روش‌های تزریقی، درمان‌های با لیزر، روش‌های طب سوزنی، روش‌های طب سنتی و تغذیه متعدد، می‌پردازیم.

1. محصولات ضد چروک

در بازار زیادی از محصولات ضد چروک متنوعی عرضه می‌شود که می‌تواند بهبود وضعیت پوست را در کوتاه مدت از طریق رفع چین و چروک غیرژانویی و تحریک بافت پوست نمایان سازد. با توجه به نیاز پوست و نوع چین و چروک موجود در هر شخص، محصول مناسب باید انتخاب شود.

2. روش‌های تزریقی

در روش‌های تزریقی، استفاده از موادی از جمله بوتولینوم توکسین (معروف به بوتاکس) و فیلرهای تشکیل‌دهنده از اسیدهای هیالورونیک متعدد است. این مواد با تزریق در بخش‌های مورد نظر، بافت پوست را حالت دهی می‌کنند و چین و چروک را کاهش می‌دهند. این روش‌ها از همه جا دنیا به استفاده می‌رسد.

3. درمان‌های با لیزر

روش‌های درمان پیری با لیزر نیز ابزاری از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین روش‌های درمان توسط پزشکان و تخصصی‌های پوست هستند. تکنولوژی لیزر این امکان را فراهم می‌کند که بافت پوست را تحریک کرده و با استفاده از چندین مابلغ مختلف، چین و چروک صورت، درمان لک‌های قهوه‌ای و نواحی تیره رنگ پوست و حتی بیماری‌های پوستی را رفع کند.

4. روش‌های طب سوزنی

رساندن نوارهای سوزنی فلزی با طول ۲ تا ۱۰ سانتی‌متر به داخل پوست باعث تحریک بافت پوست می‌شود و می‌تواند غلظت کلاژن و الاستین در پوست را افزایش دهد. برای تحریک بافت پوست و جوان‌نمایی صورت، می‌توان از روش‌های اکسیژن‌تراپی و ماساژ به جای تزریق سوزن استفاده کرد.

چه محصولات آرایشی و بهداشتی برای چین و چروک صورت استفاده بکنیم؟

از جمله مواردی که در لیست بالا ذکر شد، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی ضد چروک است. در ادامه مقاله زیر به معرفی محصولات ضد چروک صورت خواهیم پرداخت که با استفاده از آنان می توانید پوستی جوان و شاداب داشته باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن با چین و چروک پوست صورت خود خداحافظی کنید.

کرم شب ضد چروک حلرزون مدل بیواکوا

ماسک گل رز دارای ترکیبات کاملاً گیاهی می باشد و از گلبرگ های تازه گل رز تشکیل شده است و ضد پیری قوی محسوب می شود. این‌ ماسک فوق العاده با لایه برداری باعث پاکسازی پوست و تمیزشدن عمیق منافذ پوست می شود؛ علاوه بر خواص آبرسانی و ضد چروک، این ماسک خواص دیگری از جمله روشن کنندگی، ترمیم کنندگی و برطرف کنندگی منافذ باز پوست را داراست.

کرم دور چشم بلوبری واندر مدل بیواکوا

کرم دور چشم بلوبری بیواکوا، سرشار از عصاره های گیاهی و عصاره بلوبری می باشد. این عصاره ها سرشار از آنتی اکسیدان بوده و با پیری و چین و چروک به مبارزه می پردازد. و سلول های آسیب دیده را بهبود می بخشد.

سرم لیفت کننده و ضد چروک صورت بلوبری مدل بیوآکوا

سرم ضد چروک بایو آکوا مدل بلوبری حجم 15 میلی لیتر حاوی عصاره خالص بلوبری بوده که حاوی خاصیت جوان کنندگی بسیار قوی پوست می باشد. این سرم با آبرسانی و رطوبت رسانی قوی به پوست باعث جوانی پوست، پرکنندگی خطوط عمیق چروک پوست، سفت کنندگی پوست و شادابی و لطفات پوست می گردد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - در صورت نداشتن ایمیل آدرس m@gmail.com را در بخش ایمیل یادداشت کنید.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.